Ofte stillede spørgsmål

Hvornår kan jeg forvente at få min ordre?

For at holde vores priser så lave som muligt for dig, får Olley produkterne leveret direkte til dig fra producenten eller leverandøren. Derfor kan leveringen tage lidt længere tid, end du er vant til. Det tager ca. 1-2 arbejdsdage, før din ordre er færdigbehandlet. Den gennemsnitlige leveringstid er ca. 4-6 arbejdsdage i Danmark.

Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?

I de fleste tilfælde bliver ordrer leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan en ordre blive forsinket. Har du ventet 3 ekstra dage efter den oprindelige leveringstid og stadig ikke modtaget din ordre? Send venligst en e-mail til: info@olley.dk.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Olley tilbyder altid sikre betalinger. Vi bruger de mest almindelige betalingsudbydere i Tyskland: PayPal, Mastercard, Visa, Apple Pay, Google Pay .

Jeg mangler nogle produkter i min ordre. Hvordan er det muligt?

Nogle ordrer sendes i separate pakker på grund af vægtbegrænsninger. For at sikre produktkvaliteten kan de produkter, du bestiller, komme fra forskellige leverandører. Hvis du bestiller mere end ét produkt fra os på samme tid, er det muligt, at produkterne ikke bliver leveret på samme tid.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en beskadiget ordre?

Det kan desværre ske, at din ordre bliver beskadiget under leveringen. Som kunde er der naturligvis ikke noget, du kan gøre ved det. I dette tilfælde bedes du straks kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail til info@olley.dk. Det er nødvendigt at tage billeder af reklamationen og vedhæfte dem til din e-mail.

Du bedes ikke returnere varen endnu uden at dele billeder med os. Så kan vi desværre ikke finde en passende løsning til dig. Vores kundeservice vil behandle din besked så hurtigt som muligt og sammen med dig finde den bedste løsning.

Sådan gør du, hvis du har købt det forkerte produkt, det ikke passer, eller du ikke længere vil have varen

Du kontakter først vores kundeserviceafdeling (info@olley.dk). Vi vil se, hvad der er den bedste løsning for dig. Hvis det ikke lykkes os, betaler du kun forsendelsesomkostningerne for at returnere produktet til os.

Har du andre spørgsmål?