Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke modtager din ordre i tide, så vær tålmodig og giv os ekstra 2 hverdage, mandag til fredag. Hvis du ikke har modtaget din pakke inden da, så send os en e-mail på info@olley.dk, og vi vil undersøge det.

Vi accepterer følgende sikre betalingsmetoder på vores hjemmeside: Mastercard, Visa, PayPal, Apple Pay og Google Pay.

Vi beklager, men dette kan ske. Hvis du støder på et sådant problem, bedes du tage billeder af problemet og sende dem til vores e-mail info@olley.dk. Vi vil løse dette problem for dig.

Vi forstår, at omstændighederne kan ændre sig, og du bliver muligvis nødt til at annullere din ordre. Du har ret til at fortryde den, før den afsendes. For at annullere en ordre, bedes du kontakte os og oplyse dit navn og den e-mailadresse, du brugte til at købe produktet. Gør det så hurtigt som muligt, når ordren er afsendt, kan vi ikke længere annullere den.

Kontaktoplysninger

Olley Danmark drives af E-COM BUY-UP COMPANY LIMITED, et firma registreret i Storbritannien.

Firmanummer: 13705169

Momsnummer: GB402888194

Adresse: 63/66 Hatton Garden, Fifth Floor, Suite 23, London, EC1N 8LE

✉️ E-mail: info@olley.dk
📱Telefon: +447418379592

Åbningstider: Mandag - fredag ​​8.00 - 18.00